ШКОЛА СТРАТЕГІЧНОГО ДИЗАЙНУ
Формулювання стратегічного задуму, розробка стратегії та побудова бізнес-моделі
21 жовтня - 21 грудня 2021
Не оформлена думка не існує. Оформлена думка без дії – марево. Але й дія без визначеного задуму – даремна трата часу.

Відповідно до досліджень HBR Analytics & EY Beacon Institute, 58% компаній, які мають усвідомлені, описані та прокомуніковані бізнес-ідеї, показують набагато кращі результати від своїх колег при інших рівних (приблизно більше як на 10% по всіх ключових показниках).

Спроможність визначити напрямок руху компанії (візію), створити дизайн продукту для ключових клієнтів (місію) та побудувати стратегічні альянси (стратегію) залишається вирішальною при формуванні довгострокового розвитку компанії.
В ЧОМУ ІДЕЯ ПРОГРАМИ?
Ми створили навчальне середовище, яке допомагає зануритися в процес стратегічного мислення шляхом взаємодії офлайн, а також із методологічною підтримкою онлайн у міжмодульний період.

На базі власного кейсу учасник опановує стратегічні принципи та підходи для формування довгострокового розвитку організації.
формалізацією майбутнього бажаного стану компанії,
визначенням клієнтських ролей та потреб,
побудовою екосистеми (усвідомленням своєї ролі в екосистемі) як стратегії створення та донесення продуктової цінності для визначених клієнтів,
створенням бізнес-моделі для реалізації стратегічного задуму,
узгодженням критеріїв визначення успішної реалізації обраної стратегії.
Ми працюємо з:
ДЛЯ КОГО ЦЯ ПРОГРАМА?
Формат програми - інтерактивні лекції, кейси, розробка персонального проекту при методологічній підтримці з боку TransformWISE.
ЯКІ КЛЮЧОВІ ТЕМИ?
Для власників і топ-менеджерів, які відповідають за створення бізнес-ідеї та залучення ключових осіб з метою реалізації стратегічного задуму.
Смислове ядро організації: візія, цінності, місія.
Системне мислення.
Мапа клієнтської цінності: система створення та донесення продукту.
Стратегічний маркетинг.
Система створення сервісу в організаціях.
Екосистема як стратегія ключових альянсів в ширших форматах взаємодії.
ДЛЯ КОГО
ЦЯ ПРОГРАМА?
Бізнес-моделювання.
Показники успіху стратегії.
Людський вимір організації.
ЩО УЧАСНИК ОТРИМУЄ НА ВИХОДІ?
Розуміння процесу стратегічного мислення та ключових концептів
Опрацьований персональний проект, конструктивну критику та оцінку його реалістичності
Базу знань – доступ до LMS (learning management system) впродовж навчання та шість місяців після захисту проекту
ХТО ВИКЛАДАЄ НА ПРОГРАМІ?

Володимир Павелко

Автор програми, викладач курсів «Лідерство», «Стратегія», «Зміни». Засновник TransformWISE. Член cпостережних рад міжнародних та українських компаній. Має досвід викладання в Києво-Могилянській Бізнес Школі (Україна), Leon Kozminski Academy (Польща, Білорусь), Magellan Institute (Франція). Розробляв та впроваджував програми трансформаційних змін в компаніях публічного та приватного сектору.

Серед клієнтів, з якими Володимир розробляв та впроваджував навчальні програми та проекти організаційних змін, такі компанії як Корпорація АТБ, Агромат, Академія ДТЕК, Гімназія А+, ПриватБанк, ОТР Банк, Caparol Україна, This is Пивбар, Ardis Group та багато інших.

Євген Бондаренко

Викладач курсів «Системний HR», «HR аналітика» та «People аналітика для керівників». Має 17-річний досвід у сфері HR та побудові системного підходу до управління людьми в організаціях.

Працював у великих системних компаніях (Інтерпайп, ДТЕК), де з нуля створював та впроваджував стратегії управління людьми.

Розробляв ідею та план запуску і розвитку найбільшого в Україні корпоративного університету - Академії ДТЕК. А також очолював її понад 6 років.

Зараз займає посаду HR директора у найбільшому в країні медійному холдингу - Медіа Група Україна. Автор трьох бізнес-книг, у тому числі й найкращої книги для управлінців за версією KBU Awards 2020 - «Успішний керівник».

Його статті публікуються в Leadership & Organization Development Journal.

Анастасія Владичинська

Викладач курсу "Система створення сервісу". З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії.

Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group, США (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark).

В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Має диплом MBA in Customer Experience та є сертифікованим експертом з клієнтського досвіду (Customer Experience Executive Academy, США).

Алла Ліпінська

Викладач курсу "Стратегічний маркетинг". Має 15-річний досвід роботи у сфері маркетингу та розвитку бізнесу.

Спеціалізується на розробці маркетинг-стратегій, управлінні брендами і побудові ефективної системи маркетингу.

Протягом 7 років в ролі директора з маркетингу розвивала бренд Києво-Могилянської бізнес-школи. Також була керівником маркетингових програм kmbs.

До цього була директором із маркетингу видавничого дому "Стандарт", головним редактором журналу "Новий маркетинг", консультантом Strategic Consulting Group.

Отримала нагороду Effie Awards Ukraine за ефективний маркетинг.

Микола Латушкін

Викладач курсу "Управління талантами". МВА (Інститут міжнародних відносин IBR, університет Kassel, Німеччина).

17 років досвіду управління в українських та міжнародних компаніях у ролях HRD (Європродукт, Антошка) та СЕО (Емералд Авто Груп (BMW, Porsche, Ford), IBR Business School).

Експерт по формуванню персональних траєкторій розвитку управлінців та розвитку талантів та сильних сторін за методологією Gallup.

Керівник стратегічних проектів з розвитку продуктивності, залученності людей та розвитку команд топ-менеджменту.

Віталій Верещагін

Викладач курсу "Стратегічні фінанси". СEO Caparol Україна, голова Наглядової ради Глобального договору ООН в Україні, випускник Executive MBA kmbs.

Має досвід управління фінансами, ланцюжками постачання та інвестиційними проектами.

У 2016 році увійшов у "Топ кращих фінансових директорів" за версією журналу Strategic Business Review.

Розробив і впровадив інноваційний проект CapaTalks для залучення співробітників і партнерів в процес трансформації компанії.

Автор програми, викладач курсів «Лідерство», «Стратегія», «Зміни». Засновник TransformWISE. Член cпостережних рад міжнародних та українських компаній. Має досвід викладання в Києво-Могилянській Бізнес Школі (Україна), Leon Kozminski Academy (Польща, Білорусь), Magellan Institute (Франція). Розробляв та впроваджував програми трансформаційних змін в компаніях публічного та приватного сектору.
Серед клієнтів, з якими Володимир розробляв та впроваджував навчальні програми та проекти організаційних змін, такі компанії як Корпорація АТБ, Агромат, Академія ДТЕК, Гімназія А+, ПриватБанк, ОТР Банк, Caparol Україна, This is Пивбар, Ardis Group та багато інших.
Викладач курсів «Системний HR», «HR аналітика» та «People аналітика для керівників». Має 17-річний досвід у сфері HR та побудові системного підходу до управління людьми в організаціях.
Працював у великих системних компаніях (Інтерпайп, ДТЕК), де з нуля створював та впроваджував стратегії управління людьми.
Розробляв ідею та план запуску і розвитку найбільшого в Україні корпоративного університету - Академії ДТЕК. А також очолював її понад 6 років.
Зараз займає посаду HR директора у найбільшому в країні медійному холдингу - Медіа Група Україна. Автор трьох бізнес-книг, у тому числі й найкращої книги для управлінців за версією KBU Awards 2020 - «Успішний керівник».
Його статті публікуються в Leadership & Organization Development Journal.

Викладач курсу "Система створення сервісу". З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії.

Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The DiJulius Group, США (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino's Pizza, Hallmark).

В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових. Має диплом MBA in Customer Experience та є сертифікованим експертом з клієнтського досвіду (Customer Experience Executive Academy, США).

Володимир Павелко
Євген Бондаренко
Анастасія Владичинська
Викладач курсу "Стратегічний маркетинг". Має 15-річний досвід роботи у сфері маркетингу та розвитку бізнесу.
Спеціалізується на розробці маркетинг-стратегій, управлінні брендами і побудові ефективної системи маркетингу.
Протягом 7 років в ролі директора з маркетингу розвивала бренд Києво-Могилянської бізнес-школи. Також була керівником маркетингових програм kmbs.
До цього була директором із маркетингу видавничого дому "Стандарт", головним редактором журналу "Новий маркетинг", консультантом Strategic Consulting Group.
Отримала нагороду Effie Awards Ukraine за ефективний маркетинг.
Викладач курсу "Управління талантами". МВА (Інститут міжнародних відносин IBR, університет Kassel, Німеччина).
17 років досвіду управління в українських та міжнародних компаніях у ролях HRD (Європродукт, Антошка) та СЕО (Емералд Авто Груп (BMW, Porsche, Ford), IBR Business School).
Експерт по формуванню персональних траєкторій розвитку управлінців та розвитку талантів та сильних сторін за методологією Gallup.
Керівник стратегічних проектів з розвитку продуктивності, залученності людей та розвитку команд топ-менеджменту.

Викладач курсу "Стратегічні фінанси". СEO Caparol Україна, голова Наглядової ради Глобального договору ООН в Україні, випускник Executive MBA kmbs.

Має досвід управління фінансами, ланцюжками постачання та інвестиційними проектами.

У 2016 році увійшов у "Топ кращих фінансових директорів" за версією журналу Strategic Business Review.

Розробив і впровадив інноваційний проект CapaTalks для залучення співробітників і партнерів в процес трансформації компанії.

Алла Ліпінська
Микола Латушкін
Віталій Верещагін
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь:
Тривалість
Чотири модулі в офлайн-режимі: три навчальні модулі по три дні (10:00-18:00) + захисти персональних проектів.
Міжмодульна підтримка за допомогою онлайн-системи LMS.
Місце проведення
Unit City, Київ
Ціна
65 000 грн
Старт
21 жовтня 2021