11-12 лютого в Києві представники корпоративного сектору OTP Bank стали учасниками навчального модулю «Архітектура цінності в бізнесі». Організатором виступила Інтелектуальна агенція TransformWISE.

На модулі були розглянуті такі теми:

· Як побудувати унікальну ціннісну пропозицію?
· На яку ключову роль ви налаштовуєте власну стратегію?
· Хто ваш КЛІЄНТ? СПОЖИВАЧ? ВЖИВАЧ?
· Як створити АРХІТЕКТУРУ ЦІННОСТІ для визначеного СПОЖИВАЧА?

Для того, щоб учасники мислили концепцією «цілого» продукту, навчання було побудовано шляхом вирішення конкретних кейсів.

За час перших днів навчального модулю директор департаменту корпоративного напрямку та керівники секторів OTP Bank разом із Володимиром Павелком розв’язували міжнародні та українські кейси з рітейлу, виробництва та фінансової сфери. Обраний підхід є важливим для смислової інтеграції всіх учасників процесу, щоб в подальшому вирішувати власні кейси та розробляти стратегічні моделі банківських продуктів.


Акціонерне товариство «ОТП БАНК» – один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектору України. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості..