1-2 жовтня 2021
Стратегічна сесія для групи компаній «Автотранс»
1-2 жовтня в Полтаві агенція стратегічних рішень TransformWISE провела чергову стратегічну сесію для групи компаній «Автотранс». Модерував сесію Володимир Павелко.

Попередня сесія, на якій була сформована стратегія розвитку компанії, проводилася в минулому році. Згідно цій стратегії команда «Автотранс» зробила рембрендинг своїх автозаправок та успішно впровадила додаткові сервіси для своїх клієнтів: продаж продуктів харчування власного виробництва та товарів місцевих виробників, встановила мийки самообслуговування, мийки-тонелі та багато іншого. Також компанія визначила стандарти побудови своїх АЗС, покращила стандарти якості обслуговування клієнтів і стандарти торгового асортименту. Був запущений мобільний додаток з можливістю заробити знижку на паливо та отримати додаткові приємні «фішки». Спілкування зі своїм споживачем в ігровій доступній формі через мобільні додатки сприяє лояльному ставленню до послуг компанії, а також дозволяє регіональному бренду надавати сервіс, як мінімум, національного масштабу.

В цьому році топ-менеджери компанії працювали над новим продуктом – інноваційною платформою, яка інтегрує послуги на цифровому маркет-плейсі в сферах автосервісу, страхування, здоров’я та безпеки. Ця платформа буде реалізована шляхом інтеграції з сильними регіональними брендами-партнерами для збільшення клієнтської бази, розширення послуг, а також присутності бренду 24/7 в цифровому просторі.

Під час проведення стратегічної сесії був створений візійний маніфест нового продукту, розуміння клієнта, value added chain, бізнес моделі та бізнес екосистеми платформи. Керівники компанії прописали стратегічні ініціативи, які в короткостроковій перспективі перейдуть в стадію реалізації стратегічного задуму.

Група компаній Автотранс понад 20 років забезпечує споживачів нафтопродуктами та скрапленим газом у регіонах України.